Інформація
про рівень успішності
учнів
5-9 класів Нижньобілківського
ЗЗСО І-ІІ ступенів
у І семестрі 2021-2022
н.р.
клас |
Кількість учнів, які мають тільки високий
рівень знань |
Високий рівень |
Кількість учнів, які мають високий та
достатній рівень знань |
Достат
ній рівень |
Кількість учнів, які мають середній рівень
знань |
Середній рівень |
Кількість учнів, які мають хоча б з олдного
предмета низький рівень знань |
Початковий рівень |
5 клас |
0 |
0% |
6 |
100% |
0 |
0% |
0 |
0% |
6 клас |
0 |
0% |
6 |
86% |
1 |
14% |
0 |
0% |
7 клас |
0 |
0% |
5 |
55,6% |
4 |
44,4% |
1 (з одного предмета) |
0% |
8 клас |
0 |
0% |
4 |
63% |
5 |
37% |
1 (з одного предмета) |
0% |
9 клас |
0 |
0% |
4 |
67% |
2 |
33% |
0 |
0% |
Моніторинг навчальних досягнень учнів 5 класу з математики за І семестр 2021-2022 н.р.
Результати
контрольного етапу моніторингу
знань учнів 5 класу з математики
за І семестр 2021-2022 н.р.
Нижньобілківського ЗЗСО І-ІІ ступенів Підберізцівської сільської ради
Учитель Трошина Л.М.
Учнів | Контрольний етап моніторингу | ||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 1-3 | 4 | 5 | 6 | 4-6 | 7 | 8 | 9 | 7-9 | 10 | 11 | 12 | 10-12 | Середній бал | |
6 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 2 | 4 | 6 | - | - | - | - | 8,7 |
% | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 33 | 67 | 100 | - | - | - | - |
|
Типові помилки:
*помилки обчислювального характеру;
*у визначенні одиниць вимірювання площі та об’єму;
*при розв’язуванні задач на рух.
Заходи по усуненню помилок:
*повторити поняття площі прямокутника та об’му прямокутного паралелепіпеда та їх одиниці вимірювання;
*включати задачі на рух при вивченні тем,, Звичайні дроби” та “Десяткові дроби”;
*домогтися знання таблиці множення;
*включати усний рахунок на початок уроків.
Немає коментарів:
Дописати коментар